مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 17:452021-12-22بين الملل

گفتگوی آمریکا و اسراییل درباره ایران و مذاکرات وین


بر اساس بیانیه کاخ سفید، سالیوان به هیأت اسراییلی در خصوص تحولات اخیر در مذاکرات وین توضیح داد و دو طرف در مورد مسیر پیش رو تبادل نظر کردند.

- کاخ سفید اعلام کرد که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا که به اسراییل سفر کرده است، با ایال هولاتا مشاور امنیت ملی اسراییل درباره ایران و مذاکرات وین بحث و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت بایدن در بحبوبه مذاکرات میان ایران و 1+4 به سرزمین های اشغالی و کرانه باختری رود اردن سفر کرده است و برت مک گورک معاون دستیار رییس جمهوری و هماهنگ کننده خاورمیانه و شمال آفریقا و یل لمپرت، دستیار موقت وزیر امور خارجه در امور خاور نزدیک او را در این سفر که با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفت و گو کرده است، همراهی کرده اند.

کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی با انتشار بیانیه مشترک گروه مشورتی راهبردی آمریکا و رژیم اسراییل در تدام اتهام پراکنی ها و هراس افکنی ها علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران و نفوذ منطقه ای ایران مدعی شد دو طرف در مورد لزوم مقابله با تمام جنبه های تهدید نشات گرفته از ایران از جمله برنامه هسته ای، فعالیت های بی ثبات کننده در منطقه و حمایت از گروه های نیابتی تروریستی گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی آمریکا و اسراییل درباره ایران و مذاکرات وین

گفتگوی آمریکا و اسراییل درباره ایران و مذاکرات وین