مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 20:002021-12-22بين الملل

رایزنی سالیوان با مقام اسراییلی درباره مذاکرات وین


کاخ سفید اعلام کرد که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، با ایال هولاتا مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی درباره ایران و مذاکرات وین بحث و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ازجیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت بایدن در بحبوبه مذاکرات میان ایران و 1+4 به سرزمین های اشغالی و کرانه باختری رود اردن سفر کرده است و برت مک گورک معاون دستیار رییس جمهوری و هماهنگ کننده خاورمیانه و شمال آفریقا و یل لمپرت، دستیار موقت وزیر امور خارجه در امور خاور نزدیک او را در این سفر که با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده است، همراهی کرده اند.

کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی با انتشار بیانیه مشترک گروه مشورتی راهبردی آمریکا و رژیم اسراییل در تدام اتهام پراکنی ها و هراس افکنی ها علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران و نفوذ منطقه ای ایران مدعی شد دو طرف در مورد لزوم مقابله با تمام جنبه های تهدید نشات گرفته از ایران از جمله برنامه هسته ای، فعالیت های بی ثبات کننده در منطقه و حمایت از گروه های نیابتی تروریستی گفتگو کردند.

در این بیانیه بدون اشاره به وجود زرادخانه های هسته ای آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز نقض برجام و بدعهدی آمریکا در عمل به تعهداتش ذیل این توافق بین المللی ادعا شده است که جیک سالیوان و ایال هول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سالیوان با مقام اسراییلی درباره مذاکرات وین

رایزنی سالیوان با مقام اسراییلی درباره مذاکرات وین