مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 08:452021-12-23پزشكي

تشریح جزییات فراخوان وزارت بهداشت برای تأسیس دفاتر خدمات سلامت


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از سال 95 وزارت بهداشت برای جبران کمبود پرسنل نظارتی، اقدامات حاکمیتی و غیرحاکمیتی را بر اساس اسناد بالادستی به بخش خصوصی واگذار کرد.

- ، محسن فرهادی گفت: ابتدا در سال 96 در استان تهران حدود 30 دفتر خدمات سلامت به صورت آزمایشی فعالیت کردند که دستاوردهای آن مثبت بود و به کل کشور گسترش دادیم و در حال حاضر حدود 160 دفتر خدمات سلامت فعال هستند که در این دفاتر، یک هزار و 700 نفر دانش آموخته رشته مهندسی بهداشت محیط به کار گرفته شده اند.

وی افزود: دفاتر خدمات سلامت توسط بخش غیردولتی راه اندازی شده و کارشناسان بهداشتی را به کار گرفته و شروع به کار ممیزی و کارشناسی بهداشتی در سطح اصناف کرده اند.

این دفاتر باید درآمد خود را در قبال خدماتی که ارائه می دهند، به دست بیاورند و خطوط قرمزی را برای این دفاتر ترسیم کرده ایم از جمله اینکه بهای خدمات در این دفاتر بر اساس مصوبه خدمات بهداشت محیط مصوبه هیأت وزیران نباید بیشتر باشد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت یادآور شد: با تاکید وزارت بهداشت، مقرر شد که نباید ارتباط مالی بین واحدهای صنفی و کارشناسان بهداشتی برقرار باشد و در جهت حفظ حرمت کارشناسی و همچنین برقراری ارتباط مالی ناسالم، شرکت های آوا و مبین که وابسته به هیأت امنای ارزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات فراخوان وزارت بهداشت برای تأسیس دفاتر خدمات سلامت

تشریح جزییات فراخوان وزارت بهداشت برای تأسیس دفاتر خدمات سلامت