مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:552021-12-23اقتصادي

ارتقای سطح دانش کشاورزان راهکار صیانت از منابع آبی و خاکی آذربایجان غربی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید سطح دانش کشاورزان ارتقا داده شود و با استفاده از ارتقای دانش است که می توان از منابع آبی و خاکی نهایت بهره برداری را در کنار صیانت از آنها داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی نادر صادقی اظهار داشت: موضوع مدیریت زنجیره تامین در همه عرصه ها به ویژه حوزه کشاورزی مستلزم همکاری دولت و مردم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی افزود: باید سطح دانش کشاورزان ارتقا داده شود و با استفاده از ارتقای دانش است که می توان از منابع آبی و خاکی نهایت بهره برداری را در کنار صیانت از آنها داشت.

وی با بیان اینکه در حوزه عملکرد دولت در زمینه استقرار مدیریت زنجیره تولید بحث انتقال آب از سد کانی سیب در مراحل اتمام است و با پایان این طرح 600 میلیون مترمکعب آب  وارد حوزه دریاچه ارومیه و مردم به خصوص کشاورزان نیز برای تحقق این زنجیره باید دانش و تجارب علمی خود در بخش کشاورزی را ارتقا دهند.

صادقی با تاکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه برای حفظ حیات منطقه ضروری است، ادامه داد: با توجه به مشکلات زیست محیطی رخ داده در چند سال اخیر اهمیت احیای دریاچه ارومیه بر کسی پوشیده نیست و برای حفظ حیات منطقه یک امر ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سطح دانش کشاورزان راهکار صیانت از منابع آبی و خاکی آذربایجان غربی است

ارتقای سطح دانش کشاورزان راهکار صیانت از منابع آبی و خاکی آذربایجان غربی است