مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 11:002021-12-23اقتصادي

5470 هکتار از اراضی کشت و صنعت مغان به عشایر واگذار می شود


با توجه به اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی اراضی محدوده کشت و صنعت مغان 5هزارو 470 هکتار از این اراضی به عشایر حایز شرایط واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی بعدازظهر امروز در جمع عشایر مغان اظهار کرد: واگذاری اراضی مورد اختلاف بین عشایر و کشت و صنعت بعد از سال ها بررسی و پیگیری به افراد واجد شرایط واگذار می شود و سعی می کنیم در حق کسی احجاف نشود.

وی با بیان اینکه عشایر همیشه در عرصه های مختلف پیشگام هستند، افزود: عشایر بزرگترین سرمایه نظام هستند و در عرصه های فرهنگی، معنوی ، اقتصادی و تولید محصولات استراتژیک فعال بوده و  برای مملکت ثروت بزرگی محسوب می شوند.

استاندار اردبیل بیان کرد: اراضی موجود در محدوده کشت و صنعت نعمت بزرگی برای مردم منطقه و عشایر همیشه در صحنه است و باید از این نعمت در راستای تولید و اشتغال و توسعه منطقه استفاده کرد.

اعطای زمین به بازنشستگان و زوج های جوان مغان وی تصریح کرد: باید در تغییر الگوی کشت برنامه ریزی کارشناسی داشته باشیم تا با کمترین سرمایه گذاری و آبیاری، درآمد و راندمان بیشتری نصیب منطقه شود و تعاونی ها در تقسیم اراضی نهایت دقت را داشته باشند که با اولویت بندی بعد از عشایر واجد شرایط، به بازنشستگان و جوانان تازه ازدواج کرده هم زمین تعلق گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5470 هکتار از اراضی کشت و صنعت مغان به عشایر واگذار می شود

5470 هکتار از اراضی کشت و صنعت مغان به عشایر واگذار می شود