مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 13:402021-12-23سياسي

نگاه قرآن به جایگاه زن و مادر برای جامعه بازخوانی شود


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ترویج فرهنگ فرزند آوری، گفت: نگاه قرآن به جایگاه زن و مادر برای جامعه باید بازخوانی شود.

- ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست سیره فاطمی، تربیت سلیمانی در رشت با اشاره به استفاده ابزاری از زن در کشورهای غربی، اظهار کرد: زن مظهر جلال، جوهر، خلاقیت و رزاقیت خدا است که گاهی خودش نیز از ظرفیت های وجودی خود آگاهی ندارد.

وی افزود: در الگوی فرهنگ غربی زن را به عنوان ابزاری می شناسند که حتی فرزند آوری و سایر انتظارات از آنان نیز ابزاری است.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه حرف های زیادی درباره حقیقت وجودی زن می توان بیان کرد، ادامه داد: در مقابل هجمه های تبلیغی و فرهنگی غربیان در خصوص زن، باید الگوی زن ایرانی و اسلامی به دنیا معرفی شود.

قائم معاون سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نمونه زن شرقی نیز بهتر از نمونه غربی نیست، اضافه کرد: انقلاب اسلامی الگوی از زن تراز اول اسلام را بازخوانی و به جهان معرفی کرد.

وی به اهمیت بحران پیری جمعیت در ایران و با بیان اینکه اگر در زمینه موضوع زن، مادر و توسعه نسل به قرآن مراجعه شود حتماً می توانیم تأثیرات عمیقی بر مخاطب به ویژه دهه هفتادی ها و هشتادی ها بگذاریم، گفت: ترویج فرزند آوری کار فرهنگی است که مخاطب آن امروز نسل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه قرآن به جایگاه زن و مادر برای جامعه بازخوانی شود

نگاه قرآن به جایگاه زن و مادر برای جامعه بازخوانی شود