مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 06:202021-12-24سياسي

طرح شهید احمدی روشن اثرگذاری نخبگانی در توسعه کشور را افزایش می دهد


رییس بنیاد ملی نخبگان در آیین افتتاحیه ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن که به منظور حمایت از هسته های دانشجویی مساله محور ارائه می شود، گفت: این طرح اثرگذاری نخبگانی در توسعه کشور را افزایش می دهد - "طرح شهید احمدی روشن" اثرگذاری نخبگانی در توسعه کشور را افزایش می دهد رییس بنیاد ملی نخبگان در آیین افتتاحیه ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن که به منظور حمایت از هسته های دانشجویی مساله محور ارائه می شود، گفت: این طرح اثرگذاری نخبگانی در توسعه کشور را افزایش می دهد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری در این آیین با بیان این که توسعه، مفهومی فرهنگی است، افزود: این باور که می توانیم با توسعه کارخانه های سنتی و سخت، توسعه را در دست بگیریم، کاملا نادرست است.

باید به این باور برسیم که تنها یک فرد دانش آموخته که اشتغال آفرینی می کند و به حل مشکلی از مشکلات کشور می پردازد، می تواند کشور را توسعه دهد.

رییس بنیاد ملی نخبگان، ایجاد حس مسوولیت پذیری نسبت به جامعه را مهم ترین ویژگی این طرح برشمرد و افزود: انتظار از شما این است که این تاثیرگذاری را در آینده خود و جامعه پیرامونی خود داشته باشید.

شما در قالب پژوهش ها و محصولاتی که می سازید، در کنار شکل دادن به شخصیت خود، در قالب یک گروه و تیم که از سراسر کشور کنار هم جمع شده اند، به تولید محصول هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید احمدی روشن اثرگذاری نخبگانی در توسعه کشور را افزایش می دهد

طرح شهید احمدی روشن اثرگذاری نخبگانی در توسعه کشور را افزایش می دهد