مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:052021-12-24سياسي

ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن افتتاح شد


برنامه حمایت از هسته های دانشجویی مساله محور با عنوان طرح شهید احمدی روشن افتتاح شد تا گروه های مستعد و نخبگان، راه را برای حل مسایل کشور هموار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، سورنا ستاری رییس بنیاد ملی نخبگان در آیین افتتاح طرح شهید احمدی روشن با بیان این که توسعه، مفهومی فرهنگی است، افزود: این باور که می توانیم با توسعه کارخانه های سنتی و سخت، توسعه را در دست بگیریم کاملا نادرست است.

باید به این باور برسیم که تنها یک فرد دانش آموخته که اشتغال آفرینی می کند و به حل مشکلی از مشکلات کشور می پردازد، می تواند کشور را توسعه دهد.

وی ایجاد حس مسئولیت پذیری نسبت به جامعه را مهم ترین ویژگی این طرح برشمرد و افزود: انتظار از شما این است که این تاثیر گذاری را در آینده خود و جامعه پیرامونی خود داشته باشید.

شما در قالب پژوهش ها و محصولاتی که می سازید در کنار شکل دادن به شخصیت خود، در قالب یک گروه و تیم که از سراسر کشور کنار هم جمع شده اند به تولید محصول هم می رسید.

ستاری ادامه داد: باید بدانیم هر تغییری در جامعه، نیازمند صرف هزینه هایی است و این هزینه، از صرف وقت، زمان، مال تا آبرو و حیثیت را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن افتتاح شد

ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن افتتاح شد