مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:502021-12-24سياسي

سرلشکر باقری: رزمایش پیامبر اعظم پاسخی به تهدیدات اخیر صهیونیست ها بود


سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش از قبل طراحی شده بود اما تهدیدهای فراوان و توخالی مسئولان رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر باعث شد تا این رزمایش در این زمان مقرر صورت بگیرد و جزو موفق ترین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه در حاشیه برگزاری آخرین مرحله از رزمایش پیامبر اعظم (ص)، هدف از برگزاری این رزمایش را پاسخ به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

امروز (جمعه سه دی) آخرین مرحله از رزمایش مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان پیامبر اعظم 17 در جنوب کشور با شلیک همزمان 16 موشک بالستیک نقطه زن به سوی هدف واحد از پیش تعیین شده و با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح همچون سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش از قبل طراحی شده بود اما تهدیدهای فراوان و توخالی مسئولان رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر باعث شد تا این رزمایش در این زمان مقرر صورت بگیرد و جزو موفق ترین رزمایش های موشکی جمهوری اسلامی ایران تاکنون بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: رزمایش پیامبر اعظم پاسخی به تهدیدات اخیر صهیونیست ها بود

سرلشکر باقری: رزمایش پیامبر اعظم پاسخی به تهدیدات اخیر صهیونیست ها بود