مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 16:102021-12-25سياسي

ممکن است حجم بستری و مرگ و میر کرونایی ها مانند پیک پنجم باشد


بیمارستان ها در همه استان مروری بر آمادگی و امکانات خود داشته باشند تا در پیک جدید غافلگیر نشویم.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: بیمارستان ها در همه استان مروری بر آمادگی و امکانات خود داشته باشند تا در پیک جدید غافلگیر نشویم.

علی زینی وند در نشست ستاد مدیریت کرونا بیان کرد: با توجه به شرایط جدید ما نیز باید خود را آماده کنیم و غافلگیری ما فقط برای اتفاقات نادر است.

وی افزود: با درگیر شدن 110 کشور به سویه جدید ویروس کرونا از این پس درگیری های جدیدی خواهیم داشت که ستاد ملی کرونا نیز تصمیمات جدیدی را اعلام کرده است.

زینی وند ادامه داد: بحث واکسیناسیون به خصوص در دوز سوم را به خوبی پیگیری می کنیم؛ میانگین واکسیناسیون استان در دوز اول 82 درصد است ضمن اینکه شرق استان از این میانگین پایین تر هستند که این موضوع نگران کننده است.

وی اضافه کرد: استان هایی هم که دوز اول آن ها پایین بود اقداماتی انجام دادند که به آمار نرمال رسیدند؛ شهرستان هایی مانند بم نیز باید با انجام این اقدامات این آمار را بالا ببرند.

زینی وند با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد: نگرانی در خصوص ادارات و بانک ها وجود دارد که نظارت آن بر عهده حراست و بازرسی استانداری است و تذکراتی که در این مورد داده می شود کاملاً به جا است؛ مدیر هر دستگاه و مجموعه مسئول ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممکن است حجم بستری و مرگ و میر کرونایی ها مانند پیک پنجم باشد

ممکن است حجم بستری و مرگ و میر کرونایی ها مانند پیک پنجم باشد