مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:402021-12-26سياسي

فرماندهان بسیج حضوری فراگیر در برنامه ها داشته باشند


انتظار و مطالبه ما از فرماندهان بسیج تلاش مستمر و حضور جهادی و فراگیر در برنامه هاست.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: انتظار و مطالبه ما از فرماندهان بسیج تلاش مستمر و حضور جهادی و فراگیر در برنامه هاست.

سردار یدالله بوعلی یکشنبه 5 دی در حاشیه دوره آموزشی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج محلات فارس با بیان اینکه نقش محوری فرمانده در پیشبرد امور و ماموریت ها غیرقابل انکار است، گفت: از مولفه های موثر در موفقیت یک فرمانده؛ باور، اعتقاد و انگیزه او برای اثرگذاری، اخذ تصمیات تعیین کننده و گره گشا بودن است.

او با بیان اینکه بسیج فارس در بحث مقابله با کرونا، کمک های مومنانه و تامین امنیت و دیگر ماموریت ها، کارنامه درخشانی داشته است، خاطرنشان کرد: انتظار و مطالبه ما از فرماندهان بسیج تلاش مستمر و حضور جهادی و فراگیر در برنامه هاست.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به نقش تعیین کننده بسیج در امر مهم فرهنگ سازی، گفت: کمک های مومنانه، نذر رهایی، تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و بسیاری طرح های دیگر مرهون تلاش و خلاقیت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج است.

او با تاکید بر اهمیت حمایت از پایگاه های مقاومت بسیج، ادامه داد: حوزه های مقاومت بسیج مبدا تحول و تعالی در بسیج هستند و اجرای طرح های شاخص توسط بسیجیان و پایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان بسیج حضوری فراگیر در برنامه ها داشته باشند

فرماندهان بسیج حضوری فراگیر در برنامه ها داشته باشند