مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 07:052021-12-26سياسي

حزبی ها منفعل عمل می کنند/ کم کاری، «خانه احزاب» را تعطیل می کند


فعال سیاسی اصلاح طلب درباره آینده خانه احزاب، گفت: با ادامه روند انفعالی، اتفاق جدیدی نخواهد افتاد و اگر این شرایط ادامه پیدا کند، خود به خود فعالیت خانه احزاب متوقف می شود.

- احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درخصوص آخرین وضعیت و فعالیت خانه احزاب گفت: دوره قبل که من هم عضو شورای مرکزی خانه احزاب بودم، با تلاش های بسیاری توانستیم تا حدی این مجموعه را سر پا نگاه داریم و آن را احیا کنیم؛ اما در این دوره شاهد کمترین خروجی و نتیجه بوده ایم.

وی اظهار کرد: وضعیت به گونه ای است که حتی من به عنوان کسی که پیگیر موضوعات حزبی بوده ام، امروز هیچ خبری از فعالیت ها ندارم و حتی در جریان ریاست خانه احزاب نیستم.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان با اشاره به اینکه از اولین روز فعالیت خانه احزاب عضو آن بوده است، گفت: وقتی یک مجموعه خروجی نداشته باشد نتیجه همین می شود که می بینیم، تا جایی که در آخرین همایش فصلی که برگزار شد فقط حدود 10نفر از دبیران کل احزاب حضور داشتند.

شریف ادامه داد: در همایش فصلی مطرح کردم که روزی در این سالن شور و غوغایی برپا بود، همه دبیران کل از این همایش ها استقبال می کردند و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزبی ها منفعل عمل می کنند/ کم کاری، «خانه احزاب» را تعطیل می کند

حزبی ها منفعل عمل می کنند/ کم کاری، «خانه احزاب» را تعطیل می کند