مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:052021-12-26سياسي

برگزاری 600 برنامه در سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در زنجان


جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 600 برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 600 برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت برگزار می شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (5 دی ماه) در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شهادت سردار سلیمانی، دستورالعمل های اجرایی برای برگزاری باشکوه تر و مردمی این مراسم ابلاغ شده است.

وی افزود: سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه های تببینی، ابعاد شخصیتی و اصول مکتب شهید سلیمانی است.

این مسئول، از تبیین بیانات مقام معظم رهبری قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی در ایام شهادت ایشان خبر داد و گفت: شعار مرد میدان ، ما مدیون مردیم ، خادمی برای مردم و هشتگ قهرمان من برای سالروز گرامی داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی پیش بینی شده و برنامه های فضای مجازی با عنوان نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم برگزار و پروژه های مختلف به همین مناسبت افتتاح یا بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 600 برنامه در سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در زنجان

برگزاری 600 برنامه در سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در زنجان