مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:452021-12-26سياسي

حماسه 9دی نماد اتحاد مردم و حمایت از ولی فقیه بود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: حماسه 9دی نماد اتحاد مردم و حمایت از ولی فقیه بود و مردم ما در این روز برای دفاع از انقلاب فریاد وحدت سردادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر بحیرایی افزود: 9دی روزی تاریخی و برگ زرینی در تاریخ انقلاب است که مردم در دفاع از ولایت به پا خاستند و فتنه گران را محکوم کردند.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی باعث عزت و اتحاد ایران اسلامی شد، مردم بر علیه فتنه و فتنه گران یکصدا شدند و در دفاع از انقلاب فریاد وحدت سر دادند.

بحیرایی افزود: دشمنان با اصل انقلاب مخالفند و از هر طریقی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند و دشمنان به دنبال بهانه هستند، باید هوشیار باشیم تا فریب دشمنان را نخوریم.

وی ادامه داد: نباید حماسه 9 دی را به فراموشی بسپاریم، این یک روز تاریخی و مردمی است و مردم در لبیگ گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب نشان دادند پایبند به انقلاب اسلامی هستند.

بحیرایی به سال روز شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی نمونه خوبی از انسانی وارسته، مومن، با ایمان، با اخلاص و مردمی بود که به آرزویش که شهادت در راه خدا بود رسید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بیان کرد: خدمات شهید سلیمانی در کشور و منطقه بر کسی پوشیده نیست و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ایشان تربیت یافته مکتب انسان ساز امام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9دی نماد اتحاد مردم و حمایت از ولی فقیه بود

حماسه 9دی نماد اتحاد مردم و حمایت از ولی فقیه بود