مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 16:152021-12-26سياسي

مبلغان به استحکام خانواده دقت کنند/ ضرورت دوری از تجمل


امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه مبلغان باید به استحکام خانواده و جمعیت توجه داشته باشند، گفت: حفظ خانواده از تشکیل آن مهمتر است.

- ، حجت الاسلام عباس امینی غروب یکشنبه در جمع بانوان فاطمی شاهرود به میزبانی سالن همایش های تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود، استحکام و حفظ خانواده را از تشکیل آن مهم تر دانست و بیان کرد: تجمل گرایی باعث ضربه به استحکام خانواده شده و جوانان باید ساده زیستی را از زندگی حضرت زهرا (ص) الگو برداری کنند، ساده زیستی به معنای استفاده از ظروف گلین زمان پیامبر (ص) نبوده و نیست، بلکه عدم استفاده از وسایلی است که جز ضرورت های اولیه یک زندگی مشترک محسوب نمی شود.

وی افزود: خداوند دو توصیه به مؤمنین کرده است، یکی تقوا و دومی تمسک به وسیله است و امام صادق (ع) در تفسیر این کلام خداوند، انسان ها را وسیله تمسک به حق می داند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه معرفی بهترین الگو به بشریت حضرت زهرا (ص) است، تصریح کرد: در سه حوزه علم، عصمت و اعجاز نمی توان معصومین (ع) را الگوی خود قرار داد چرا که آنها ویژگی های خاص خودشان را دارند و انسان ظرفیت را ندارد و اگر آخرین قدم های تقوا را هم بردارد هیچ وقت به عصمت نخواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان به استحکام خانواده دقت کنند/ ضرورت دوری از تجمل

مبلغان به استحکام خانواده دقت کنند/ ضرورت دوری از تجمل