مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 20:202021-12-26اقتصادي

410 تن انواع کودهای شیمیایی بین کشاورزان شهرستان گناوه توزیع شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: از ابتدای فصل کشت سال جاری تا کنون 410 تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان شهرستان گناوه توزیع شده است.

- اظهار داشت: در سال زراعی جاری، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه بالغ بر یک هزار و 450 تن انواع بذر اصلاح شده گندم بین کشاورزان توزیع کرده و سطح زیرکشت گندم پاییزه 20 هزار هکتار برآورد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه، افزود: با هدف ارتقای کمیت و کیفیت محصول گندم پاییزه، همزمان با توزیع بذرهای اصلاح شده گندم، با توجه به اینکه مرغوبیت خاک در استان و حتی در کشور و به خصوص در شهرستان گناوه از بین رفته، طبق مصوبه معاون وزیر در فصل کاشت سبد کودی شامل (اوره، فسفات، تریپل) مشخص شده است و لذا توزیع کود شیمیایی اوره (کود سفید) و کودهای شیمیایی فسفاته و پتاسه (کود سیاه) در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

وی مقدار کودهای شیمیایی توزیع شده را از ابتدای فصل کشت 410 تن شامل 350 تن کود شیمیایی اوره و 60 تن انواع کودهای سیاه عنوان کرد و افزود: این کودها بین 560 نفر از کشاورزان شهرستان گناوه توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری، فرآیند توزیع کودهای شیمیایی از طریق ثبت اطلاعات در سامانه کود انجام می شود گفت: پس از مراجعه کشاورزان به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه و دریافت بذر، اطلاعات آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

410 تن انواع کودهای شیمیایی بین کشاورزان شهرستان گناوه توزیع شد

410 تن انواع کودهای شیمیایی بین کشاورزان شهرستان گناوه توزیع شد