مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:502021-12-27سياسي

چرا قبر حضرت زهرا (س) مخفی است؟


این سؤال مهمی است که هر مسلمانی باید از خودش بپرسد که چرا حضرت زهرا (س) تنها دختر پیامبر(ص) با این عظمت و شأنی که در نزد خدا داشتند باید وصیت کنند که من را شبانه غسل کنید و شبانه دفن کنید و قبرشان مخفی باشد؟ جواب این سؤال را .

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه گفت: این سؤال مهمی است که هر مسلمانی باید از خودش بپرسد که چرا حضرت زهرا (س) تنها دختر پیامبر(ص) با این عظمت و شأنی که در نزد خدا داشتند باید وصیت کنند که من را شبانه غسل کنید و شبانه دفن کنید و قبرشان مخفی باشد؟ جواب این سؤال را خود حضرت فرمودند که من راضی نیستم کسانی که به من ظلم کردند در تشییع جنازه من شرکت کنند و از محل دفن من با خبر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در سخنرانی حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه پیامبر(ص) به سلمان فرمودند هر کسی دخترم فاطمه را دوست داشته باشد در بهشت با من است و هر کسی بر او غضب بگیرد در آتش خواهد بود، عنوان کرد: پیامبر(ص) به حضرت زهرا (س) فرمودند هر کسی بر تو صلوات بفرستند خداوند گناهانش را می آمرزد و در بهشت برین با من محشور می شود.

وی با اشاره به عظمت حضرت زهرا (س) گفت: در باب نامگذاری حضرت زهرا(س) امام صادق (ع) فرمودند فاطمه را فاطمه نامیدند زیرا مردم از درک عظمت و معرفت این بانو عاجز شدند ولی ما وظیفه داریم به اندازه درک و فهم خود عظمت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قبر حضرت زهرا (س) مخفی است؟

چرا قبر حضرت زهرا (س) مخفی است؟