مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 14:252021-12-27دانش

دانشگاه ها و پژوهشگاه های برتر در زمینه انعقاد قرارداد با صنعت معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس طرح پایش قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت سال 1400، بیش از 8700 قرارداد در حال اجرا در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت ثبت شده است که نشان می دهد تعداد قراردادهای در حال اجرای دانشگاه ها و مراکز آموزشی در سال اخیر .

- دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارائه گزارشی از تعداد و درآمد اختصاصی قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در حال اجرای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، دانشگاه ها و پژوهشگاه های برتر در این حوزه را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس طرح پایش قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت سال 1400، بیش از 8700 قرارداد در حال اجرا در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت ثبت شده است که نشان می دهد تعداد قراردادهای در حال اجرای دانشگاه ها و مراکز آموزشی در سال اخیر نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

همچنین مجموع مبلغ قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در حال اجرای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور حدود 3,106 میلیارد تومان برآورد شده است که تعداد مجریان قراردادهای در حال اجرای ارتباط با جامعه و صنعت نیز در سال اخیر نسبت به سال های گذشته رشد خوبی را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها و پژوهشگاه های برتر در زمینه انعقاد قرارداد با صنعت معرفی شدند

دانشگاه ها و پژوهشگاه های برتر در زمینه انعقاد قرارداد با صنعت معرفی شدند