مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:252021-12-28سياسي

ورود پیکر مطهر 2 شهید گمنام به استان کهگیلویه و بویراحمد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به این استان خبر داد.

سیدجواد هاشمی در نشست کمیته سیاست گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان تدفین شهدای گمنام با بیان اینکه 9 دی از روزهای مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی ایران است، گفت: از 9 تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت نام گذاری شده که در این دهه مناسبت های مختلفی از جمله دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است و باید فضای شهرهای ما رنگ و بوی فاطمی بگیرد.

وی با اشاره به ورود پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته آینده، افزود: این امر توفیق الهی است که بار دیگر نصیب مردم این استان شده و انتظار داریم همه دستگاه های اجرایی و نهادها پای کار بیایند تا مراسم تشییع و خاکسپاری درخور و شایسته برای این دو شهید والامقام برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مکان تدفین شهدای گمنام، زیارتگاهی برای عشاق شهادت است و باید به یک مکان معنوی تبدیل شود تا زیارتگاهی و مأمنی برای آیندگان ما باشد، بنابراین لازم است دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پیکر مطهر 2 شهید گمنام به استان کهگیلویه و بویراحمد

ورود پیکر مطهر 2 شهید گمنام به استان کهگیلویه و بویراحمد