مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:552021-12-28اقتصادي

چرا قیمت اجاره بهای واحدهای تجاری در شهر بجنورد بالا است؟


میزان اجاره بهای واحدهای تجاری در بجنورد نسبت به مناطق هم تراز این شهر بسیار بالاتر است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اتاق اصناف خراسان شمالی گفت: میزان اجاره بهای واحدهای تجاری در بجنورد نسبت به مناطق هم تراز این شهر بسیار بالاتر است.

مهدی امیدوار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تعداد واحدهای تجاری در خراسان شمالی از تعداد تقاضاکنندگان کمتر است، اظهار کرد: زمانیکه نظام عرضه و تقاضا به هم می ریزد، سبب می شود تا رقابت بیشتری برای گرفتن واحدهای تجاری ایجاد شود که نتیجه آن افزایش قیمت اجاره واحدهای تجاری است.

وی افزود: از سوی دیگر در بسیاری از شهرها نمایشگاه ها و روز بازارهایی ایجاد شده که موجب می شود تا بسیاری از کسبه در آنجا دور یکدیگر جمع شوند و همین امر موجب خالی شدن تعداد واحد تجاری بیشتری می شود.

امیدوار به صنوف آلاینده یا مزاحم نیز اشاره کرد و ادامه داد: اگر این صنوف از داخل شهر جمع آوری و به خارج شهر منتقل شوند بسیاری از واحدهای تجاری در شهر بجنورد تخلیه شده در نتیجه رقابت برای گرفتن یک واحد تجاری کمتر و بهای اجاره نیز کمتر می شود.

وی تصریح کرد: بازار اصلی بجنورد در حال حاضر متاسفانه به خیابان طالقانی کشیده شده و همه تصور می کنند برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند باید در این خیابان یک مرکز تجاری را اجاره و یا خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قیمت اجاره بهای واحدهای تجاری در شهر بجنورد بالا است؟

چرا قیمت اجاره بهای واحدهای تجاری در شهر بجنورد بالا است؟