مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:152021-12-29سياسي

راهنمایی رهبر انقلاب و بصیرت مردم 9 دی ماه نسخه فتنه را پیچید


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی به مناسبت حماسه 9 دی تأکید کرد: با راهنمایی رهبر انقلاب و آگاهی، دشمن شناسی و بصیرت مردم استکبار جهانی شکست دیگری در فتنه 88 متحمل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرا رسیدن 8 و 9 دی ماه پیامی صادر و تأکید کرد: با راهنمایی رهبر انقلاب و آگاهی، دشمن شناسی و بصیرت مردم استکبار جهانی شکست دیگری در فتنه 88 متحمل شد.

در متن این پیام آمده است: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور آگاهانه و پرشکوه خود در پای صندوق های انتخابات سال 88 ضمن لبیک به ندای الهی رهبر فرزانه انقلاب حماسه ای دیگر از جنس حضور و بصیرت آفریدند و با بیعت مجدد با آرمان های متعالی امام خمینی (ره) و اعلام وفاداری به خون پاک شهدای والامقام، مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات افکار عمومی جهانیان رساندند.

سران استکبار جهانی که از جشن بزرگ حضور مردم انقلابی ایران در انتخابات و خشنودی دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی خشمگین و عصبانی بودند، سرافرازی ایران اسلامی و سربلندی ملت شریف ایران را از آزمون انتخابات برنتابیدند و با افکار پلید و نقشه های شیطانی از پیش طراحی شده خود کوشیدند تا با ایجاد فتنه، شیرینی این پیروزی بزرگ را به کام مردم مسلمان ایران تلخ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمایی رهبر انقلاب و بصیرت مردم 9 دی ماه نسخه فتنه را پیچید

راهنمایی رهبر انقلاب و بصیرت مردم 9 دی ماه نسخه فتنه را پیچید