مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:052021-12-29اجتماعي

رامسر شهری بین المللی با مشکلات فراوان/تفرجگاه پایان هفته مسؤولان را دریابیم


در حالت عادی زیرساخت های هر شهر متناسب با جمعیت بومی آن طراحی شده و آن هم تا حدودی می تواند پاسخگوی نیازهای ساکنان بومی همان شهر باشد، ولی گرایش مردم سراسر کشور جهت سفر به این قطب گردشگری کشور باعث شده زیرساخت های شهری رامسر به هیچ وجه پاسخگوی ارائه خدمات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، شهر رامسر به عنوان نگین مازندران و عروس شهرهای کشور اگر نگوییم جایگاهی ویژه در سطح کشور دارد، باید قبول کنیم شهری بین المللی و خاص از نظر جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبا و بکر است.

هر چند که این شهر به نسبت شهرهای بزرگ کشور دارای جمعیت کمی است ولی جمعیت شناور آن در فصولی از سال گاها از جمعیت بعضی کلان شهرها بیشتر می شود.

در حالت عادی زیرساخت های هر شهر متناسب با جمعیت بومی آن طراحی شده و آن هم تا حدودی می تواند پاسخگوی نیازهای ساکنین بومی همان شهر باشد، ولی گرایش مردم سراسر کشور جهت سفر به این قطب گردشگری کشور باعث شده زیرساخت های شهری رامسر به هیچ وجه پاسخگوی ارائه خدمات مطلوب و مناسب به هموطنان عزیز و حتی ساکنین بومی نباشد.

در حال حاضر رامسر که شهری ملی است کمترین منافع را از اعتبارات استانی و ملی برخوردار است، زیرا شاخص های توزیع اعتبار در مورد رامسر در سطح استانی و ملی به غلط لحاظ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامسر شهری بین المللی با مشکلات فراوان/تفرجگاه پایان هفته مسؤولان را دریابیم

رامسر شهری بین المللی با مشکلات فراوان/تفرجگاه پایان هفته مسؤولان را دریابیم