مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:052021-12-29سياسي

احیای مزیت های خرد اقتصادی اولویت نخست تربت حیدریه است


سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری تربت حیدریه گفت: احیای مزیت های خرد اقتصادی اولویت نخست دولت در تربت حیدریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی اکبر کی پور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری تربت حیدریه در دیدار  با اصحاب رسانه گفت: احیای مزیت های خرد اقتصادی اولویت نخست دولت در تربت حیدریه است.

احیای توانمندی و ظرفیت داخل تربت حیدریه بخشی از مشکلات را برطرف می کند، ضمن آنکه در ادامه باید با جذب سرمایه گذار و به فعلیت رساندن طرح های اقتصادی بزرگ گام های بعدی را برداریم.

وی افزود: وقتی در پیشینه یک منطقه مشاهده می کنیم چه ظرفیت های بالقوه ای وجود دارد یقینا با به فعلیت رساندن اقتصاد های خرد و بنگاه های اقتصادی کوچک و زود بازده بخشی از مشکلات را برطرف می شود.

کی پور خاطرنشان کرد: شأن خدمتگزاری ایجاب می کند که مسائل و مشکلات منطقه تا حصول نتیجه پیگیری شود، اما برخی معادلات در این حوزه فرا شهرستانی و فرا استانی است که با تقویت و ارتقای ارتباطات فرا منطقه ای می توان در به نتیجه رسیدن این بخش از مشکلات تسریع کرد.

وی افزود: یکی از ظرفیت های مهم این شهرستان قرارگرفتن در مسیر زائران و مسافران حریم قدس رضوی است که باید ماندگاری و جاذبه های ماندن را در حوزه های گردشگری، اقتصادی و کشاورزی ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای مزیت های خرد اقتصادی اولویت نخست تربت حیدریه است

احیای مزیت های خرد اقتصادی اولویت نخست تربت حیدریه است