مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:252021-12-29سياسي

موفقیت جامعه در گرو اخلاق و معنویت به عنوان گفتمان عمومی است


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت:در جامعه ای که قرار است موفقیت حاصل شود باید اخلاق و معنویت به عنوان گفتمان عمومی مطرح شود.

- مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان: موفقیت جامعه در گرو اخلاق و معنویت به عنوان گفتمان عمومی است ایسنا/لرستان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت:در جامعه ای که قرار است موفقیت حاصل شود باید اخلاق و معنویت به عنوان گفتمان عمومی مطرح شود.

حجت الاسلام مجید مویدی در نشست تخصصی در حوزه معنویت و اخلاق که از سوی دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان که در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزارشد، اظهار کرد: موفقیت عمده هر جامعه با نگاه به فرهنگ آن نشات گرفته است.

شهید قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب اعتقادی غالب در جامعه است وی با بیان اینکه منظور از فرهنگ همان مکتب اعتقادی جامعه است، تصریح کرد: در ایران فرهنگ غالب، اخلاق، معنویت و مذهب است و شهید قاسم سلیمانی تربیت شده همین مکتب اعتقادی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: در شرایط کنونی مقام معظم رهبری به اخلاق و معنویت تاکید فراوان دارد و فردی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت جامعه در گرو اخلاق و معنویت به عنوان گفتمان عمومی است

موفقیت جامعه در گرو اخلاق و معنویت به عنوان گفتمان عمومی است