مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:402021-12-29سياسي

هویت دینی جامعه زنان باید حفظ شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه باید هویت دینی جامعه زنان حفظ شود، گفت: مهم است که نگذاریم دشمن، بحران هویت را ایجاد و هویت های دینی و اسلامی ما را به هم بریزد.

- به گزارش، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی چهارشنبه در آیین رونمایی سند راهبردی نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس که در استانداری همدان برگزار شد، مطرح کرد: اراده انسان کامل از اراده خداوند تأسی می گیرد، پیامبر اکرم اسلام (ص) محبت زیادی به جامعه زنان داشت که این محبت ناشی از محبت خداوند، نگاه الهی و دستور الهی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اراده الهی بر محبت زنان و توجه ویژه به آنان است، گفت: این نشان می دهد که زنان از لحاظ خلقت تکوینی مورد توجه پروردگار عالم اند، پس آیا ممکن است مراحل تکامل و رشد را نتواند طی نکند؟ نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: علما که نگاه های واقع بینانه تری به مسائل داشته اند به نوعی که در برخی از موارد زنان را بالاتر از مردان می دانند و در سیر و سلوک هم آن ها را برابر با مردان می پنداشتند.

وی با بیان اینکه تکامل جامعه زنان در دوران دفاع مقدس، مقاومتی بود که در این دوران انجام دادند، مطرح کرد: امام (ره) عنوان کردند که اگر زنان نبودند انقلاب ما پیروز نمی شد، به راستی این یک شعار سیاسی نیست بلکه نگاهی عرفانی، واقعی و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت دینی جامعه زنان باید حفظ شود

هویت دینی جامعه زنان باید حفظ شود