مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 20:202021-12-29اقتصادي

تجرد بسیار زیاد جوانان کشور در آینده


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حدود 12 میلیون جوان در شرف ازدواج داریم، گفت: در آینده با تجرد بسیار زیاد جوانان روبرو می شویم.

- وحید یامین پور امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد، با تاکید بر لزوم تقویت ستاد امور جوانان، اظهار کرد: هر استانی مسائل و ویژگی های خود را دارد اما مسائل کلان مسکن، ازدواج و آسیب های اجتماعی جزو موارد مشترک است و نیاز به اقدام فوری دارد.

وی با بیان این که در دوره جدید ستاد جوانان با مصوبات کارآمد و واقعی شکل بگیرد، افزود: قبلا بیشتر این جلسات برای رفع تکلیف بوده است آن اکنون رویکرد جوان محوری در اولویت قرار دارد.

یامین پور در مورد ازدواج نیز تصریح کرد: هر چند مسائل اقتصادی و اشتغال و دشواری ازدواج و افزایش سن ازدواج باهم رابطه مستقیم دارند و امروز سن ازدواج افزایش یافته و از طرفی هر سه ازدواج به یک طلاق می انجامد.

وی خاطرنشان کرد: با تاکید بر اهمیت اشتغال و مسائل اقتصادی، هنوز نگرش خانواده ها و مسائل فرهنگی نقش بسیار پررنگی دارد و قطعا نگرش جوانان نسبت به خانواده بسیار در بروز طلاق اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه طرح مشترک ما و جهاد دانشگاهی در خصوص رسیدگی و حمایت از ایده پردازان جوان گفت: طرحی ملی در حال انجام است که اکسپو جوانان برگزار شود و شامل فناوری های نوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجرد بسیار زیاد جوانان کشور در آینده

تجرد بسیار زیاد جوانان کشور در آینده