مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:252021-12-30سياسي

رونمایی از 3 کتاب گویا همزمان با فرارسیدن 9 دی


آیین رونمایی از کتاب های گویای سه گانه ماجرای دشت مرموز که شامل کتاب های ملکه موش ها، بازی بازی ها و جشن خرگوش هاست در سالن کنفرانس معاونت صدا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین رونمایی از کتاب های گویای سه گانه ماجرای دشت مرموز که شامل کتاب های ملکه موش ها، بازی بازی ها و جشن خرگوش هاست در سالن کنفرانس معاونت صدا با حضور شاهید مظفری قائم مقام معاون صدا، مهدی شاملو مدیر مجموعه ایران صدا، محمد میرکیانی نویسنده این مجموعه، عشقی نیا مدیر پایگاه کتاب گویا ایران صدا، داوود نماینده راوی این مجموعه، نوید جولایی تهیه کننده، سعید رزاقی تصویرگر کتاب، کاموس نویسنده و پژوهشگر، سرهنگ مهدلو معاون فرهنگی سپاه سیدالشهدا استان تهران، رضوی مدیر دفتر تهران انتشارات به نشر است.

به دلیل نو بودن این فضا بیشتر از نوجوانان و جوانان تشکیل شده است به همین دلیل تولید محتوا را برای این گونه سنی در اولویت قرار داده ایم از این رو با بهترین نویسنده های این حوزه همکاری می کنیم.

سعادت داشتیم که چند اتفاق خوب را در تولید این مجموعه کنار هم جمع کنیم از جمله استاد میرکیانی و استاد داوود نماینده و با هماهنگی مدیریت انتشارات آستان قدس رضوی این کار همزمان با چاپ کاغذی در صداوسیما به عنوان یک کار صوتی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 3 کتاب گویا همزمان با فرارسیدن 9 دی

رونمایی از 3 کتاب گویا همزمان با فرارسیدن 9 دی