مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 14:052021-12-30سياسي

9 دی مظهر یکپارچگی و عشق مردم به میهن و انقلاب بود


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه در روز 9 دی همه مردم با همه سلیقه ها به میدان دفاع از نظام آمدند، گفت: 9 دی مظهر یکپارچگی و عشق مردم به میهن و انقلاب بود.

- سید محمد حسینی امروز در مراسم بزرگداشت 9 دی در شهرستان گرگان با اشاره به اینکه حادثه 9 دی دفاع مردمی از نهضت حسینی و مبارزه با بدخواهانی بود که مشروعیت و مقبولیت نظام را هدف گرفته بودند، اظهار کرد: کشور عزیزمان بعد از وقوع انقلاب با فتنه های بسیار متعددی از ترور و جنگ گرفته تا فتنه هایی از جنس فتنه 78 و 88 روزه رو شده که به فضل الهی با سربلندی همه آنها را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه فتنه بعد از انتخابات سال 88 با وجود همه آسیب هایی که به کشور زد به نوعی با ورود مردم و برچیدن بساط فتنه از انقلاب اسلامی صیانت کرد، افزود: حماسه بزرگ مردم در 9 دی یک بار دیگر بصیرت، ولایت مداری و ایمان مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی را متبلور کرد .

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم گرگان با دانش و بصیرت انقلابی یک روز زودتر از تهران به میدان آمدند، خاطرنشان کرد: مردم سرتاسر ایران اسلامی بارها این مساله را به اثبات رسانده اند که نمی گذارند برخی نظام اسلامی را به چالش کشانده و به پرتگاه ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی مظهر یکپارچگی و عشق مردم به میهن و انقلاب بود

9 دی مظهر یکپارچگی و عشق مردم به میهن و انقلاب بود