مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 09:552021-12-31سياسي

انتقال پساب تهران به ورامین شروع شده است


شروع به کار کارگاه انتقال پساب تهران به ورامین با حمایت استاندار تهران شروع شده و تا اوایل سال آینده این آب به ورامین آمده و دشت ورامین سیراب می شود.

- ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: شروع به کار کارگاه انتقال پساب تهران به ورامین با حمایت استاندار تهران شروع شده و تا اوایل سال آینده این آب به ورامین آمده و دشت ورامین سیراب می شود.

مجید درویشی ظهر جمعه 10 دی ماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین طی سخنانی بیان کرد : 10 دی ماه سالروز شهادت جوانان بزرگوار این شهرستان است ، این روز در تاریخ ورامین روز مهمی است که مردم ورامین نشان دادند ، حاضرند تمام زندگی خود را تقدیم انقلاب کنند.

وی افزود: مردم ورامین هیچگاه در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی درنگ نکردند ، در 10 دی 57 شهید میرزایی ، کریمی و شیرازی جان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند ، می توان حادثه 10 دی ورامین را یکی از مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

فرماندار ورامین با بیان اینکه پیشگامی و پیش قدمی عاملی است که قیام های 10 دی 1357 و 15 خرداد 42 را متمایز می کند ، افزود: از سویی دیگر 9 خرداد 88 نیز شاهد بودیم ؛ 9 دی نیز تاسی مردم به ولایت و علاقه مردم به امامت به ویژه عاشورا سبب شد تا مردم بر فتنه فائق آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پساب تهران به ورامین شروع شده است

انتقال پساب تهران به ورامین شروع شده است