مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:252021-12-31سياسي

نظام بانکی نیازمند اصلاح اساسی/ زیرساخت اقتصادی کشور بهبود یابد


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دولت سیزدهم باید برخی زیرساخت های اقتصادی کشور را بهبود ببخشد، گفت: امروز نظام بانکی مان نیازمند اصلاح اساسی است.

- ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه هاز نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه با بیان اینکه دولت باید در بخش های مختلف اقتصادی شرایط را بهبود ببخشد، ابراز کرد: یکی از بخش هایی که باید دست به اصلاح اساسی در آن زد، نظام بانکداری کشور است.

وی خواستار توجه کارشناسان و دولتمردان به اصلاح شرایط نظام بانکداری کشور شد و افزود: نظام بودجه ریزی و همچنین نگاه به درون و ظرفیت های مهم کشورمان از جمله دیگر مسائلی است که دولت سیزدهم باید به آن تاکید و توجه ویژه داشته باشد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه نظام پرداخت ارز ترجیحی و پرداخت یارانه دیگر بخش هایی است که در اقتصادمان نیازمند اصلاح است، تاکید کرد: باید یارانه به دست نیازمندان واقعی برسد.

امینی در دیگر بخش سخنان خود به سالروز شهادت شهید سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب سردار دل ها به شدت انقلابی بود و این نشان می دهد که انقلابی بودن از ویژگی های مهم شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه امروز باید مکتب شهید سلیمانی به مثابه سیره و روش و منش ایشان ترویج یابد، گفت: ایشان بهترین الگوها برای نسل جوان انقلابی کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام بانکی نیازمند اصلاح اساسی/ زیرساخت اقتصادی کشور بهبود یابد

نظام بانکی نیازمند اصلاح اساسی/ زیرساخت اقتصادی کشور بهبود یابد