مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:352021-12-31سياسي

سردار سلیمانی باید به عنوان الگو برای نسل جوان شناسانده شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم تبیین جایگاه شهید سلیمانی به صورت هنری گفت: قطعاً صاحبان قلم و اندیشه و به ویژه آن هایی که مهارت فرهنگی دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با تاکید جایگاه والای سردار دل ها اظهار کرد: این شهید والامقام یک نفر نبود، بلکه یک مکتب بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه سردار سلیمانی قهرمان فراملی و قهرمان همه آن هایی است که در مقابل ظلم و دیکتاتورها  ایستادگی می کنند، افزود: ایشان تنها قهرمان ملت ایران است بلکه سردار دل ها و قهرمان تمام انسان های آزاده و آزادی خواه، محسوب می شود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین جایگاه شهید سلیمانی به صورت هنری تصریح کرد: قطعاً صاحبان قلم و اندیشه و به ویژه آن هایی که مهارت فرهنگی دارند، باید سردار سلیمانی را به عنوان یک الگو برای نسل جوان شناسانده و معرفی کنند.

آیت الله خاتمی بر ضرورت ابراز علاقه و عشق به سردار دل ها تاکید کرد و افزود: این ابراز علاقه می تواند به روش های مختلف از نصب پرچم و یا پوستر بر سردرب منازل هم انجام شود.

امام جمعه زنجان به برگزاری برنامه پاسداشت 9 دی اشاره کرد و گفت: 9 دی جزو افتخارات و عزت ملی ما محسوب می شود و نباید فراموش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی باید به عنوان الگو برای نسل جوان شناسانده شود

سردار سلیمانی باید به عنوان الگو برای نسل جوان شناسانده شود