مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:552022-01-01پزشكي

برگزاری آزمون دانشجویان خارجی فوق تخصصی پزشکی به زبان انگلیسی


شورای بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت مجوز برگزاری آزمون دانشجویان بین المللی مقطع فوق تخصصی به زبان انگلیسی را صادر کرد که این مصوبه به زودی ابلاغ خواهد شد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدحسین آیتی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست بررسی مسائل پیش روی دانشجویان عراقی مشغول به تحصیل در دانشگاه، گفت: هفته گذشته شورای بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت با رأی مثبت اعضا، مجوز برگزاری آزمون دانشجویان بین المللی مقطع فوق تخصص به زبان انگلیسی را صادر کرد و مصوبه اش به زودی ابلاغ خواهد شد.

آیتی با بیان اینکه تأمین خوابگاه متأهلی برای دانشجویان بین الملل از دغدغه های این معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران است، تاکید کرد: معاونت بین الملل دانشگاه تلاش می کند طی تعامل با معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه در صورت فراهم شدن خوابگاه متاهلی برای دانشجویان ایرانی، دانشجویان بین الملل نیز از این امکان برخوردار شوند.

وی همچنین با ابراز تمایل برای توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه ها و مراکز علمی عراق، از درخواست انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک در سطح روسای دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه واسط استقبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون دانشجویان خارجی فوق تخصصی پزشکی به زبان انگلیسی

برگزاری آزمون دانشجویان خارجی فوق تخصصی پزشکی به زبان انگلیسی