مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:552022-01-01ورزشي

اولین آزمون «اساسنامه جدید» فدراسیون ها/ نامشخص بودن «رییس» و چند ابهام مهم


چهارماه پس از ابلاغ اساسنامه فدراسیون های ورزشی قرار است اولین انتخابات فدراسیون ها بر اساس آن برگزار شود این در حالی است که ابهاماتی پیرامون انتخابات و اصول برگزاری آن وجود دارد.

- ، بعد از اینکه وزارت ورزش و جوانان 19 تیرماه انتخابات فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای را برگزار کرد، پیگیری انتخابات فدراسیون ها و تشکیل مجامع آنها به خاطر برگزاری بازی های المپیک و جابه جایی دولت متوقف شد تا امروز که این وزارتخانه در آستانه از سرگیری دور جدید انتخابات قرار گرفته است.

البته قرار بود شروع انتخابات فدراسیون ها از امروز شنبه و با برگزاری مجمع فدراسیون نابینایان و کم بینایان رقم بخورد اما لغو انتخابات این فدراسیون، از سرگیری مجامع فدراسیون ها را یک روز به تاخیر انداخت.

بدین ترتیب از فردا یکشنبه و با تشکیل مجمع فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی از سرگرفته می شود و به صورت فشرده برای 9 فدراسیون دیگر پیگیری خواهد شد.

اساسنامه جدید فدراسیون ها در اولین آزمون این در حالی است که در فاصله میان آخرین انتخابات برگزار شده در سال جاری (19 تیرماه) تا مهرماه که زمان آغاز تدریجی ثبت نام کاندیداهای فدراسیون های حائز شرایط برای انتخابات بود، اساسنامه جدید فدراسیون ها ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آزمون «اساسنامه جدید» فدراسیون ها/ نامشخص بودن «رییس» و چند ابهام مهم

اولین آزمون «اساسنامه جدید» فدراسیون ها/ نامشخص بودن «رییس» و چند ابهام مهم