مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:102022-01-01سياسي

خاطرات دختر شهید سیدعباس موسوی از دیدار با شهید سلیمانی


دختر شهید سید عباس موسوی، دبیرکل پیشین حزب الله لبنان در گفت وگویی به روایت خاطراتی از دیدار با سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت.

- دختر شهید سید عباس موسوی، دبیرکل پیشین حزب الله لبنان در گفت وگویی به روایت خاطراتی از دیدار با سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بتول موسوی، دختر شهید سید عباس موسوی در گفت وگو با شبکه العهد گفت: شنیدم که مادر حاج قاسم سلیمانی به رحمت خدا رفته است ، ناراحت شدم و با خود گفتم که حتما اکنون قلب حاج قاسم اندوهگین شده است اما هیچگاه به این فکر نکردم که دیداری با هم خواهیم داشت زیرا با هم آشنایی نداشتیم.

دوستم از من خواست که برای فردای آن روز وقتم را خالی بگذارم بدون اینکه دلیلش را بگوید، روز بعد نزد من آمد و هر دو به همراه خاله ام به مکتبی رفتیم.

آنجا به من گفت که ما نزد حاج قاسم سلیمانی هستیم ،در آن لحظه احساس کردم کل دنیا را به من داده اند ، ما برای تسلیت به مناسبت درگذشت مادر او رفته بودیم، در طبقه پایین چای خوردیم سپس از ما خواستند که به طبقه بالا برویم ، حاج قاسم جلوی در برای استقبال ما بود.

دختر شهید موسوی می گوید: حاج قاسم شخصا از ما استقبال کرد و در لحظات اول احساس بی قراری داشتم اما زود حس اطمینان و حس مهربانی یک پدر مهربان به من دست داد و گویی که از سال ها پیش او را می شناختم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات دختر شهید سیدعباس موسوی از دیدار با شهید سلیمانی

خاطرات دختر شهید سیدعباس موسوی از دیدار با شهید سلیمانی