مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 14:302022-01-01اقتصادي

آغاز طرح «احسان حاج قاسم» در میان کسبه شیراز


با ابتکار سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور طرح ملی پویش «احسان حاج قاسم » در راستای هر واحد صنفی، یک خدمت اصناف شیراز آغاز شد.

- شیراز - با ابتکار سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور طرح ملی پویش احسان حاج قاسم در راستای هر واحد صنفی، یک خدمت در شیراز آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس عصر شنبه در راستای تدبیر طرح پویش احسان حاج قاسم که با ابتکار سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در سراسر کشور برگزار می شود از آغاز گسترده پویش ملی هر واحد صنفی یک خدمت در اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز با محوریت سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان از روز دهم تا بیستم دی ماه به مدت 10 روز به عنوان ایام بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت خبر داد.

مهدی دوکوهکی مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس با تشریح پویش احسان حاج قاسم به صورت هر واحد صنفی، یک خدمت ابراز داشت: این طرح با ابتکار سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در سراسر کشور از دهم دیماه آغاز و تا بیستم ماه جاری ادامه خواهد داشت که با استقبال بی نظیر اصناف مواجه شده و همراهی و مشارکت تمامی اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر استان فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح «احسان حاج قاسم» در میان کسبه شیراز

آغاز طرح «احسان حاج قاسم» در میان کسبه شیراز