مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:352022-01-02پزشكي

ضرورت پرهیز از افراط و تفریط در موضوع افزایش جمعیت


معاون بهداشتی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه دشمن روی کاهش جمعیت در ایران حساب کرده است، گفت: بحث جمعیت ملی است و نباید در این حوزه دچار افراط و تفریط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه اندازه است، ورود واکسن در شرایط اقتصادی فعلی توسط ستاد ملی ممنوع شده اما موارد اهدایی آسترازنکا طی هفته های آینده وارد کشور می شود.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه نگاه دولت، تقویت زیرساخت های نظام شبکه بهداشت است، افزود: اصلاح زیرساخت های سامانه های الکترونیک ضرورتی است که مورد توجه دولت قرار دارد.

وی با تاکید بر تحقق طرح پزشک خانواده، تصریح کرد: تحقق نظام پزشک خانواده و نظام ارجاع موجب ایجاد یک بلوغ در نظام بهداشت و درمان کشور است.

حیدری با بیان اینکه نقش خانواده در سلامت جسمی و روانی افراد محوری است، افزود: مردم برای تشکیل خانواده ابتدا به وزارت بهداشت مراجعه می کنند لذا وظیفه ما در حوزه افزایش جمعیت مهم بوده و باید در این راستا تلاش کنیم.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اقدامات برای افزایش جمعیت باید با بصیرت همراه شود و همانطور که دشمنان طی سال ها با برنامه ریزی در راستای کاهش جمعیت اقدام کردند باید با برنامه درست در این مسیر گام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پرهیز از افراط و تفریط در موضوع افزایش جمعیت

ضرورت پرهیز از افراط و تفریط در موضوع افزایش جمعیت