مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:352022-01-02اجتماعي

تعارفی با خاطیان محیط زیست نداریم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان تاکید کرد: به هیچ وجه تعارفی با خاطیان محیط زیست نداریم.

- حسین آبسالان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه آب و خاک بستر حیات و میراث آیندگان است ، گفت: مراقبت از زیستگاه های طبیعی، جلوگیری از تخریب و آلودگی، پیشگیری قبل از اقدام، نظارت و پایش واحدهایی که ماهیت آلایندگی دارند، از مهم ترین وظایف محیط زیست بوده و هیچ گونه تعارفی با خاطیان محیط زیست نداریم.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه های اساسی این اداره کل، پایش واحدهایی است که بیش از 2 تا 3 دهه از فعالیت آن ها گذشته و فاقد تصفیه خانه و مدیریت صحیح پسماند هستند که ما با صدور اخطاریه و مذاکره حضوری در صورت توجه نکردن، با اقدامات قانونی آن ها را ملزم خواهیم کرد.

این مسئول ادامه داد: حدود یک سال گذشته با همکاری مقامات محلی، استانی و مردم، با صرف هزینه گزاف پس از 25 سال، پسماند ویژه شهرک روی به محل ایزوله سردهات منتقل شده است ؛ از اینرو اعتراضی بابت بوی بد آلاینده های این منطقه توسط مردم ملاحظه نمی کنیم.

آبسالان با بیان ارتباط ناگسستنی میان حفاظت محیط زیست و مردم، گفت: ما باور داریم بدون حضور مردم نمی توانیم وظایف خود را محقق کنیم؛ برگزاری کلاس های آموزشی در روستاهای خدابنده، سجاس، ایجرود، خرم دره و ابهر در بحث حمله گرگاس که حاصل زاد و ولد گرگ و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارفی با خاطیان محیط زیست نداریم

تعارفی با خاطیان محیط زیست نداریم