مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:052022-01-02سياسي

نماهنگ شکوه فتح با صدای عبدالرضا هلالی منتشر شد+فیلم


نماهنگ «شکوه فتح» با صدای عبدالرضا هلالی و حسین خیرالدین توسط هیئت الرضا (ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا و با همکاری موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مقاومت ابعاد گوناگونی از جمله: فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامی، علمی، امنیتی، بین المللی، اجتماعی و… دارد که هر یک از این وجوه، دارای مصادیقی است.

به عبارت دیگر، دشمن هر جبهه ای را که آماج هجوم قرار داد، از همان جبهه، درخت مقاومت ریشه دواند و خون شهداء، این درخت مقدس را تنومند ساخت.

وی ادامه داد: بزرگانی چون شهیدان سید محمد حسینی بهشتی، سید مرتضی آوینی، احمد کاظمی، حسن تهرانی مقدم، مصطفی احمدی روشن، سعید کاظمی آشتیانی، محسن فخری زاده، نرجس خانعلی زاده، علی لندی و… هر کدام در عرصه های گوناگونی، نماد مجاهدت و مقاومت بودند.

هراتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهبری جمهوری اسلامی ایران بر جریان مقاومت اسلامی گفت: نکته مهم درباره مقاومت اسلامی، شکل گیری یک جریان جهانی به رهبری ایران است که در آنجا نیز شاهد ظهور شخصیت های برجسته ای هستیم که هر یک از این شخصیت ها، به نوبه خود تاثیر بسزایی در بالندگی مکتب مقاومت داشته و دارند که از آن جمله می توان به شخصیت های کم نظیری چون آیت الله سید حسن نصرالله و شیخ ابراهیم زکزاکی و شهدای گرانقدری چون شهیدان ابومهدی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماهنگ شکوه فتح با صدای عبدالرضا هلالی منتشر شد+فیلم

نماهنگ شکوه فتح با صدای عبدالرضا هلالی منتشر شد+فیلم