مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:152022-01-02سياسي

سردار سلیمانی بصیرت را در بین نیروهای جبهه مقاومت ایجاد کرد


جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) شمالغرب کشور گفت: سردار سلیمانی در موضوع آموزش به مسائل اعتقادی تاکید داشت و بصیرت را در بین نیروهای جبهه مقاومت ایجاد کرد.

- زنجان-جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) شمالغرب کشور گفت: سردار سلیمانی در موضوع آموزش به مسائل اعتقادی تاکید داشت و بصیرت را در بین نیروهای جبهه مقاومت ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجید ارجمند فر ظهر یکشنبه در ویژه برنامه بصیرت سردار فاطمی با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: اعتقاد سردار سلیمانی به وعده های قرآن و دین اسلام موجب شد تا ایشان در عرصه های خطر جان خود را سپر کرده و با شجاعت بر دل دشمن بزند.

وی با بیان اینکه زمانی که سردار سلیمانی وارد نیروی قدس شد، هدایت جریان های اسلامی را در کشورهای مقاومت بر عهده گرفت، افزود: نیروی قدس یگان رزمی همراه ندارد، حضور نیروهای ایرانی در سوریه مستشاری و کم بود.

ارجمند فر متذکر شد: نیروهای قدس با داعش که رهبری آن در اسراییل آموزش دیده بود با شعار دین وارد جنگ شده بود در حالیکه با همه نمادهای دینی مخالف بود و بناها و نشانه های دین را به آتش کشیده و از بین می برد وارد جنگ شد و نیروهای مردمی را بسیج کرده و آموزش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی بصیرت را در بین نیروهای جبهه مقاومت ایجاد کرد

سردار سلیمانی بصیرت را در بین نیروهای جبهه مقاومت ایجاد کرد