مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:152022-01-03سياسي

دلدادگان انقلاب انتقام سختی از استکبار خواهند گرفت


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: دست انتقام خداوند از سوی دلدادگان انقلاب بیرون می آیند و انتقام سختی از استکبار خواهند گرفت.

- ، سردار علی فدوی پیش ازظهر دوشنبه در اجتماع بزرگ مدافعان حرم مازندران در لشکر عملیاتی 25 کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و حرم اظهار داشت: خداوند شهدا را در مقامی قرار داد که هیچکس نمی تواند به مقام آنان برسد.

وی با اظهار اینکه خداوند شهیدان را گرامی داشته است به ارواح مطهر شهدای انقلاب اسلامی و استان مازندران درود و سلام فرستاد و افزود: در تاریخ انسان های خدامحور به میدان آمدند و حماسه آفریند.

وی با اشاره به لشکر 25 کربلا تاکنون از پس مأموریت های محوله به نحو احسن برآمده است، گفت: خداوند برکات زیادی به شهدا عنایت کرده است.

سردار فدوی با عنوان اینکه دست انتقام خداوند قطعاً از سوی دلدادگان انقلاب اسلامی بیرون خواهد آمد و انتقام سختی از استکبار خواهد گرفت و در آن شکی و تردیدی نیست، افزود: گردنکشان عالم عددی نیستند که بتوانند بزرگان سپاه را شهید کنند و قبلاً آنان در دلشان شهید شده بودند و از خدا خواسته بودند چگونه آنها را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلدادگان انقلاب انتقام سختی از استکبار خواهند گرفت

دلدادگان انقلاب انتقام سختی از استکبار خواهند گرفت