مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:252022-01-03سياسي

مکتب حاج قاسم؛ مکتب عزت و اقتدار/ لزوم تاسی به مکتب سلیمانی در مذاکرات


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با بیان اینکه حاج قاسم با تقویت جبهه مقاومت به امنیت پایدار منطقه کمک کرد، گفت: مکتب حاج قاسم مکتب عزت و اقتدار است و امروز در داخل باید این عزت و اقتدار را باور کنیم و به اقتدار و استحکام و قوام جمهوری اسلامی تکیه داشته باشیم.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با بیان اینکه حاج قاسم با تقویت جبهه مقاومت به امنیت پایدار منطقه کمک کرد، گفت: مکتب حاج قاسم مکتب عزت و اقتدار است و امروز در داخل باید این عزت و اقتدار را باور کنیم و به اقتدار و استحکام و قوام جمهوری اسلامی تکیه داشته باشیم.

سرهنگ عباس بایرامی در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم یک مکتب بود، زیرا ایشان مجموعه ای از خصوصیات که می تواند مکتب حقه اسلام را به منصه ظهور برساند در عمل در کشور و منطقه و کشورهای اسلامی نشان داد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم علم و معرفت دینی و مهرورزی و مردم داری و مقاومت در برابر مستکبران و تدبیر مدیریتی و مسائل فرهنگی و اجتماعی و اصول کلاسیک نظامی در منطقه استراتژیک غرب آسیا و.

را با هم داشت، تصریح کرد: اگر همه این خصوصیات را جمع کنیم، تبدیل به مکتب می شود و حاج قاسم توانست از آموزه های دین مبین اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم؛ مکتب عزت و اقتدار/ لزوم تاسی به مکتب سلیمانی در مذاکرات

مکتب حاج قاسم؛ مکتب عزت و اقتدار/ لزوم تاسی به مکتب سلیمانی در مذاکرات