مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:502022-01-03سياسي

وعده معاون رییس جمهور به زلزله زدگان اندیکا


مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا گفت: زلزله زدگان اندیکا تا پایان امسال اسکان می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه سفر سرزده رییس جمهور به مناطق زلزله اندیکا موجب سرعت بخشی به خدمات رسانی به این مناطق شد گفت: مردم زلزله زده اندیکا با تکمیل ساخت خانه های در دست احداث، پایان امسال در خانه های جدید ساکن می شوند.

سید صولت مرتضوی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: روند احداث و بازسازی منازل و جایگاه های نگهداری دام این مناطق که به واسطه زمین لرزه آسیب دیده بودند با سرعت در حال انجام است.

وی افزود: تعریض، زیرسازی و ایمنی سازی جاده اندیکا به سرشط که پیش از سفر رییس جمهور از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار بود با دستور رییس جمهور، با سرعت بسیار در حال انجام است و در آینده نزدیک با تکمیل زیرسازی، این جاده آسفالت می شود.

معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد: تاکنون 400 واحد مسکونی در دست احداث برای خانوارهای آسیب دیده از زلزله به مرحله اسکلت بندی رسیده، ضمن اینکه در بخش برق رسانی به روستاها نیز اقدام های مناسبی انجام شده است و به زودی 10 روستای این منطقه به شبکه برق متصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده معاون رییس جمهور به زلزله زدگان اندیکا

وعده معاون رییس جمهور به زلزله زدگان اندیکا