مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 14:552022-01-03فرهنگي

شرکت بیش از 1500 اثر در رویداد تولید محتوای قهرمان من


همزمان با سالروز شهادت قهرمان ملی ایرانیان سردار حاج قاسم سلیمانی بیش از 1500 اثر در رویداد تولید محتوای قهرمان من شرکت کردند.

- معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان فعال در حوزه تولید محتوای کلیپ و نماهنگ با ثبت 700 اثر تا صبح امروز پیشتاز ارسال آثار به رویداد قهرمان من بودند.

بخش‎ عکس و پوستر با ثبت 300 اثر و بخش نقاشی دیجیتال با شرکت 150 اثر بعد از بخش کلیپ و نماهنگ پرمخاطب ترین گروه های این رویداد 2 هفته ای را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 80 اثر نیز در بخش موسیقی و پادکست رویداد تولید محتوای قهرمان من شرکت کرده اند تصریح کرد: سایر آثار ثبت شده در دبیرخانه مجازی این رویداد در بخش های موشن گرافی، اینفوگرافی، انیمیشن، کتاب گویا و قصه گویی دیجیتال، شبکه های اجتماعی، برنامه های کاربردی و کمیک موشن این رویداد شرکت کرده اند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی ثبت 10 اثر در زمینه بازی های رایانه ای این رویداد را نشانه بصیرت و علاقه بازی سازان رایانه ای به انقلاب اسلامی و سردار دل ها عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به روند طولانی تولید بازی های دیجیتال که بیش از یک سال به طول می انجامد، حضور این تعداد بازی دیجیتال در رویداد تولید مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 1500 اثر در رویداد تولید محتوای قهرمان من

شرکت بیش از 1500 اثر در رویداد تولید محتوای قهرمان من