مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 19:402022-01-03سياسي

استاندار ایلام: فرمانداران امور مردم را به صورت میدانی رصد کنند


مردمی که به گفتمان جدید رای داده اند قطعا خواهان تغییر هستند و لازمه این تغییر، تشکیل تیم همراه دولت است و  توسعه شهرستان در گرو هم افزایی، - ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: مردمی که به گفتمان جدید رای داده اند قطعا خواهان تغییر هستند و لازمه این تغییر، تشکیل تیم همراه دولت است و  توسعه شهرستان در گرو هم افزایی، تعامل و همکاری همه نیروها است.

حسن بهرام نیا در نشست تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایوان با بیان اینکه امروز انتخابات یکی از مصادیق بارز دموکراسی است که مردم در آن نقش مهمی دارند و در فرآیندی دموکراتیک به صورت مسقیم و یا غیر مستقیم از بالاترین مقام تا کارگزاران جز را انتخاب می کنند، اظهار کرد: بی شک امروز مردم انتظار دارند گفتمان جدیدی متفاوت از قبل شکل بگیرد و جامعه را پویا تر و با نشاط نماید.

وی افزود: امروز دولت به انتخاب مردم احترام می گذارد و تغییراتی که انجام می شود در راستای توجه به خواست مردم و تاکید بر گفتمانی است که مردم به آن رای داده اند.

استاندار ایلام با بیان اینکه تغییرات مدیریتی پیش زمینه ای برای کارآمدی سیستم هاست،گفت: این تغییرات علاوه بر اینکه از روزمرگی جلوگیری می کند باعث تزریق فکر ، اندیشه و گفتمانی جدید به سیستم می شود که باعث پویایی و نشاط بیشتر در جامعه می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: فرمانداران امور مردم را به صورت میدانی رصد کنند

استاندار ایلام: فرمانداران امور مردم را به صورت میدانی رصد کنند