مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:002022-01-04ورزشي

زیر ساخت های موجود در ورامین در شأن مردم نیست


مسئولان گذشته تمامی تلاش خود را برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم به کار برده اند، اما وضعیت الان شهر در شأن مردم نیست و باید برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش شود.

- ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: مسئولان گذشته تمامی تلاش خود را برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم به کار برده اند، اما وضعیت الان شهر در شأن مردم نیست و باید برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش شود.

مجید درویشی ظهر 14 دی ماه در جلسه با اعضای شورای شهر ورامین طی سخنانی اظهار کرد: برای هم افزایی هر چه بیشتر فرمانداری و شورای شهر ، جلسات مختلف و متعدد در راستای پیشرفت و توسعه شهر باید انجام شود.

نماینده عالی دولت در ورامین با اشاره به تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری در آستانه بودجه نویسی عنوان کرد: در تکمیل پروژه های شهری باید اولویت بندی شود که در این راستا با توجه به اهمیت کمربندی جنوبی شهر، باید در بودجه سال 1401 شورای شهر به این پروژه اهتمام ویژه داشت.

این مقام مسئول افزود: در موضوع سرانه های ورزشی در شهر به شدت کمبود وجود دارد که باید در این خصوص برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این راستا تسهیل ایجاد شود تا شهروندان از سرانه های ورزشی، تفریحی و فرهنگی برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت های موجود در ورامین در شأن مردم نیست

زیر ساخت های موجود در ورامین در شأن مردم نیست