مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 15:102022-01-04سياسي

دکتر زالی: شهید سلیمانی هرگز از متن مردم جدا نشد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شهید سلیمانی را الگویی بی بدیل و متوکل واقعی به ذات اقدس الهی توصیف کرد و گفت: شهید سلیمانی همواره در میان توده مردم بود و از متن مردم جدا نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، با اشاره به این که شهید سلیمانی ایجاد کننده مکتب نوین جهانی است، اظهار کرد: مهر تایید ایجاد این مکتب جهانی با نام سردار سلیمانی به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی تایید شده است.

وی افزود: امروز در هیچ نقطه ای از جهان از شهید سلیمانی به عنوان شخصیتی حقیقی یاد نمی شود بلکه از مکتبی که پایه گذار آن هستند نام برده می شود و از شخصیت ایشان الگو برداری می شود.

وی تاکید کرد: سرمنشاء مکتب شهید سلیمانی مملو از صفات، خصائص و فضایل انسانی است که باید این رئوس را با بهره گیری از ظرفیت های بالای شخصیت ایشان برای نسل جوان تبیین کنیم.

رییس دانشگاه ضمن یادآوری رشادت های شهید سردار سلیمانی در دوران مقدس ایشان را ستاره درخشان در دفاع مقدس و فردی دارای نبوغ بالای نظامی توصیف کرد.

دکتر زالی با اشاره به حضور پررنگ شهید سلیمانی در مقاطع مختلف حساس نظامی و دیپلماسی کشور به یادآوری دلاورمردی های وی در نبرد با داعش، رفع مشکلات نظامی و منطقه ای جنوب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر زالی: شهید سلیمانی هرگز از متن مردم جدا نشد

دکتر زالی: شهید سلیمانی هرگز از متن مردم جدا نشد