مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:202022-01-05فرهنگي

تالار مرکزی شهر نیازمند 700میلیون تومان برای دریافت پروانه ساخت است


مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت: تالارمرکزی شهرنیازمند 700میلیون تومان برای دریافت پروانه ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا کمالی زرکانی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: خدارا شاکرم بابت توفیق بیش از سه سال خدمتم در اداره فرهنگ و ارشاد هرمزگان و امروز خوشحالم که در شرایطی تودیع می شوم که شرایط نسبت به روزی که آمدم دگرگون شده است.

وی با بیان اینکه همکاری با اهالی فرهنگ و هنر برایم همواره قابل افتخار بوده و هست، اظهار کرد: مسئولیت را زمانی که تحویل می دهید، توفیقی است برای عدم انجام اشتباه و پیش رفتن به سمت ترقی.

کمالی زرکانی با اشاره به اینکه انتصاب آقای جهانگیری انتصاب صحیح و بجایی بوده است، تصریح کرد: بنده در طول خدمتم هیچ نیرویی از بیرون از بدنه ارشاد وارد نکردم و انتصاب نیروی اداره کل فرهنگ و ارشاد به سمت مدیرکلی جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: از مسئولان کشوری انتظار داریم نگاهشان به سمت نخبگان فرهنگی و هنری باشد و فرصت لازم برای بیان دیدگاه قشر فرهنگ و هنر داده شود و تمام توجهات به سمت اقتصاد نباشد.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: هرمزگان را به رتبه سوم شاخص های اختصاصی رساندیم آن هم در شرایط کرونا و امکانات کم استان هرمزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار مرکزی شهر نیازمند 700میلیون تومان برای دریافت پروانه ساخت است

تالار مرکزی شهر نیازمند 700میلیون تومان برای دریافت پروانه ساخت است