مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:102022-01-05اقتصادي

مالیات بر ارزش افزوده بلیت هواپیما به ایرلاین های خارجی ابلاغ شد


رییس سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین های خارجی قانن اختصاص مالیات بر ارزش افزوده به هر بلیت پروازهای خارجی را به ایرلاین های غیر ایرانی ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در نامه ای به ایرلاین های غیر ایرانی، قانون اطلاق مالیات بر ارزش افزوده در فروش هر بلیت را به آنها ابلاغ کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این نامه آورده که قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 4 تیر ماه 1400 (بر اساس تاریخ ایران) تصویب و اجرای آن از 13 دی ماه امسال مطابق 3 ژانویه 2022 آغاز شده است.

محمدی بخش می افزاید: بر اساس این قانون حمل و نقل هوایی اعم از بار و مسافر شامل مالیات بر ارزش افزوده شده و خریداران بلیت از 3 ژانویه 2022 باید 9 درصد از ارزش هر بلیت را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این نامه به ایرلاین های خارجی هشدار داده که برای جلوگیری از هر گونه عواقب غیر مترقبه با سازمان امور مالیاتی ایران، به کلیه ایرلاین ها توصیه می شود که اقدامات پرداخت مالیات را از طریق کانال های مالی مربوطه پیاده سازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بر ارزش افزوده بلیت هواپیما به ایرلاین های خارجی ابلاغ شد

مالیات بر ارزش افزوده بلیت هواپیما به ایرلاین های خارجی ابلاغ شد