مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 19:252022-01-05سياسي

تأکید استاندار سمنان بر تبدیل وضعیت ایثارگران


مدیران دقت داشته باشند که تبدیل وضعیت ایثارگران از شاخص های اصلی ارزیابی دستگاه های اجرایی است و باید در این خصوص اهتمام جدی ورزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امروز بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی، اعتماد مردم است و شورای راهبری توسعه مدیریت باید در راستای تقویت این مهم بکوشد.

وی افزود: یکی از وظایف ذاتی شورای توسعه مدیریت استان سمنان این است که در چارچوب قانون، پاسخگوی مردم باشد و حقوق شهروندی را ارتقا بخشد.

استاندار سمنان بیان کرد: جلوگیری از وقوع فساد، اختلاس و کم کاری از دیگر وظایف بسیار مهم و تأثیرگذار این شورا است که ضرورت دارد در تحقق آن بکوشد.

هاشمی عنوان کرد: مدیران و دستگاه های اجرایی دقت داشته باشند که بحث تبدیل وضعیت ایثارگران، از شاخص های اصلی ارزیابی دستگاه های اجرایی بوده و باید در این خصوص اهتمام جدی ورزند.

وی با بیان اینکه استان سمنان در تمامی حوزه ها در کشور پیشرو و پیشگام است، گفت: ضرورت دارد تا عملکرد استان در شورای راهبری توسعه مدیریت شاخص بوده و در این مسیر از تمامی ظرفیت ها برای دستیابی به این مهم استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استاندار سمنان بر تبدیل وضعیت ایثارگران

تأکید استاندار سمنان بر تبدیل وضعیت ایثارگران