مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 09:302022-01-06سياسي

امیدوارم در گام دوم انقلاب بتوانیم تمدن نوین ایرانی اسلامی را محقق کنیم


در گام دوم انقلاب اسلامی در شرایطی که انقلاب اسلامی در مسیر دولت سازی در حال پیش است، امیدوارم بتوانیم تمدن نوین ایرانی اسلامی را محقق کنیم.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان بسیح دانشجویی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی در شرایطی که انقلاب اسلامی در مسیر دولت سازی در حال پیش است، امیدوارم بتوانیم تمدن نوین ایرانی اسلامی را محقق کنیم.

محمد حسین کفعمی در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه کربلای هویزه که امروز (16 دی ماه) در یادمان شهدای هویزه برگزار شد، اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که امروز توفیق پیدا کردم در این مراسم حضور پیدا کنم.

41 سال پیش جوانان و دانشجویان پیرو مکتب حضرت امام (ره) با حضور خود در بیابان های هویزه در تبعیت از منویات امام (ره) در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردند تا تمامیت اراضی کشور را حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بعد از 41 سال هر روز بهتر از گذشته از این حضور مخلصانه و مجاهدانه تجلیل می شود.

رییس سازمان بسیح دانشجویی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی در شرایطی که انقلاب اسلامی در مسیر دولت سازی در حال پیش است، امیدوارم بتوانیم تمدن نوین ایرانی اسلامی را محقق کنیم.

وی ادامه داد: در این شرایط نیاز داریم جوانان و دانشجویان مانند گذشته با ایجاد حرکت عمومی برای نقش آفرینی و حل مسائل نظام ورود پیدا کنند تا کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم در گام دوم انقلاب بتوانیم تمدن نوین ایرانی اسلامی را محقق کنیم

امیدوارم در گام دوم انقلاب بتوانیم تمدن نوین ایرانی اسلامی را محقق کنیم